Teest-Shinobi!

Strona o anime "Naruto"

Ogłoszenie

UWAGA!!!!!!!!! Jeśli każdy z was zaloguje się teraz będzie miał +750yen!!!

#1 2009-02-10 12:10:37

Yondaime Namikaze

Administratorzy

Zarejestrowany: 2009-02-10
Posty: 124
Punktów :   

Jinchuuriki /Biju

Jinchuuriki
-osoby posiadające demona...

Shukaku - demon jedno-ogoniasty

Shukaku to demon piasku. Posiada władzę nad nim i wiatrem.



Plusy:
+ możliwość kontrolowania technik piasku
+ zaśnięcie wiąże się z uwolnieniem pełnej siły demona
+ tarcza z piasku, która broni Jinchuuriki automatycznie
Minusy:
- Jinchuuriki nigdy nie zazna spokojnego snu
- poszukiwany przez Akatsuki i inne organizacje przestępcze

Wymagane:
# Shukaku musi pochodzić z Wioski Piasku (Suna-Gakure)
# co się wiąże z powyższym punktem być w klanie Hyuuga bądź no Akasuna
# mieć żywioł chakry: Fuuton

Techniki Shukaku

1. Sabaku Kyuu Sabaku SouSou
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+5 NinJutsu
+5 siał
+2 szybkość
+1 inteligencja
Czas nauki: 2,5h



Najbardziej przerażająca technika Gaary. Piasek uwięziony w wazie wylewa się z dużą szybkością na przeciwnika, unieruchamiając go w przeciągu ułamka sekundy i stopniowo tworzy wokół niego "trumnę z piasku". Ofiara nie jest w stanie się ruszyć, a dodatkowo ściany tego "więzienia" naciskają dość mocno na ciało, co sprawia duży ból. Następnie Gaara wykonuje "Desert Funreal" - piasek momentalnie miażdży przeciwnika - śmierć jest natychmiastowa. Jak mówi sam Gaara, nie jest on nawet w stanie się zorientować, że umarł. Wszystko to wieńczy deszcz krwi i poszarpanych kawałków ciała zmasakrowanego wroga.

2. Sabaku Rou
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+5 NinJutsu
+5 siła
+1 szybkość
+2 inteligencja
Czas nauki: 2h 45min



Technika Gaary, wymagająca ogromnych ilości piasku i chakry. Tworzy ona potężne więzienie z piasku, zamykające w swoich „kleszczach” przeciwnika, nie pozwalając mu na ucieczkę. Prawdopodobnie nie ma z niego wyjścia, a wpadnięcie w taką zasadzkę kończy się śmiercią poprzez całkowite zmiażdżenie ciała. Można założyć, iż jest to po prostu ulepszona wersja Sabaku Kyuu, z tym wyjątkiem że Sabaku Rou jest techniką o wiele potężniejszą, mogącą pomieścić w sobie więcej niż jedną osobę

3. Sabaku Taisou
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+6 NinJutsu
+3 szybkość
+7 siła
+2 inteligencja
Czas nauki: 4,5h



Technika o dość drastycznej nazwie: pustynna msza żałobna. Gaara używa tego jutsu po wykonaniu Ryuusa Bakuryu. Przykłada ręce do powstałego wcześniej pustynnego jeziora i po chwili przez ziemie przechodzi kilka fal uderzeniowych.

4. Shukaku no Tate
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+5 NinJutsu
+8 wytrzymałość
+3 inteligencja
Czas nauki; 3h 45min



Saikou Zettai Bougyo (Największa Absolutna Obrona) - tak mówi o niej sam Gaara. Przy użyciu ogromnej ilości Chakry potrafi przywołać mają kreature przypominającą bestie, która w nim drzemie - Shuukaku. Do wykonania tej techniki Gaara używa minerały o największej twardości i sile znajdujące się w ziemi, które później miesza ze swoją Chakrą i piaskiem. To właśnie dzięki temu wróg ma wielkie problemy z przebiciem tej bariery.

5. Gokusamaisou
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+5 NinJutsu
+5 siła
+4 inteligencja
+3 szybkość
Czas nauki: 4h



Kolejny piaskowy specjał Gaary widziany pod czas walki z Kimimaro. Gaara tworzy pod przeciwnikiem ruchome piaski, które wciągają go kilkadziesiąt metrów pod ziemie.

6. Tanukineiri no Jutsu
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+6 NinJutsu
+15 siła
+10 wytrzymałość
+ 6 inteligencja
Czas nauki: 6h



Technika znana tylko tym, którzy noszą w sobie zamkniętego Shukaku - demona piasku. Służy ona do wymuszenia snu podczas walki. Wiąże się to ze specjalną właściwością jaką posiada osoba z piaskowym potworem w swoim ciele - dopóki medium nie śpi siła Shukaku jes ograniczona; dopiero zapadnięcie w sen umożliwia pełne obudzenie się demona i uaktywnienie jego pełnej, przerażającej mocy.
* tej techniki nie nauczy się nikt oprócz Shukaku

7. Renkuudan [Fuuton]
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+6 NinJutsu
+10 siła
+5 wytrzymałość
+4 inteligencja
Czas nauki: 5h



Wietrzny odpowiednik Teppoudamy. Używający zbiera powietrze w swoim żoładku, mieszając przy tym je ze swą chakrą, po czym wyrzuca je z siebie z dużą siłą, nadając mu jednocześnie olbrzymią prędkość. Tak skondensowane powietrze trafia przeciwnika praktycznie miażdżąc go na miejscu. Podobnie jak w przypadku Teppoudamy, może być wykonywana tylko przez duże stworzenia.


8. Mugen Sajin Daitoppa [Fuuton]
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+4 NinJutsu
+3 siła
+2 szybkość
+2 inteligencja
Czas nauki: 3,5h



Technika żywiołu powietrza. Pierwszy raz widzimy ją w starciu Gaary z Naruto. Jutsu wykonywane przez piaskowego chłopca pod postacią Shuukaku. Dzięki temu Gaara ma ogromną pojemność płuc przy czym w środku może skumulować ogromną ilość powietrza. Później z łatwością wyrzuca je z siebie i kieruje w stronę przeciwnika. W ten sposób z łatwością unika nadchodzącego ataku.


9. Suna Bunshin
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+4 NinJutsu
+2 inteligencja
+2 wytrzymałość
+1 siła
Czas nauki: 2,5h



Piaskowy klon, z którego korzystają ninja z Wioski Piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie.


10. Suna no Tale
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+5 NinJutsu
+7 wytrzymałość
+3 inteligencja
+2 siła
+2 szybkość
Czas nauki: 3,5h



Jest to technika, którą opanowali jedynie ninja, w których zapieczętowany został demon piasku. Jutsu polega na automatycznej obronie przed większością ataków Tai oraz NinJutsu słabszych wrogów. Obrona polega na wytwarzaniu ścian piasku. Jedyną wadą jest to, że "Suna no Tale" wymaga niesłychanie dużej ilości chakry.


11. Suna no Yoroi
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+4 NinJutsu
+4 wytrzymałość
+3 inteligencja
Czas nauki: 2,5h



Defensywna technika, w której ninja ma na sobie specjalną drugą skórę z piasku. Jest to zabezpieczenie przed ewentualnym ominięciem Suna no Tale. Skóra ta regeneruje się po każdym uderzeniu, o ile pozwala na to chakra.


12. Suna Shigure
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+4 NinJutsu
+3 inteligencja
+1 szybkość
+3 siła
Czas nauki: 2h 45min



Jest to zwykły deszcz tylko, że chmura i jak sam opad jest z piasku.Gdy przeciwnik zostanie całkowicie zasypany, Gaara używa Sabaku Sousou (pustynna trumna).


13. Suna Shuriken
Rodzaj: NinJutsu
Punkty:
+4 NinJutsu
+1 inteligencja
+2 szybkość
+3 siła
Czas nauki: 2,5h



Tzw. piaskowy Shuriken. Użytkownik wysyła na przeciwnika dowolną, zależną od poziomu chakry, ilość piasku, który potem rozdziela się na mniejsze części i przybiera wygląd zbliżony do normalnego Shuriken.


14. Daisan no Me
Rodzaj:
Punkty:
+3 NinJutsu
+5 inteligencja
+1 szybkość
+3 wytrzymałość
Czas nauki: 2,5h



Zdolność specjalna Gaary. Jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników. Bardzo dobrym przykładem jej użytku jest test pisemny na Egzaminie Selekcji Chuunin. Prócz tego tzn. "trzecie oko" może być przydatne w połączeniu z techniką Suna Mayu. Wtedy osoba wykonująca to jutsu jest zamknięta w kuli, a oko służy do obserwacji obszaru, znajdującego się wokół niej.

___________________________

Nikt oprócz Shukaku nie może umieć tych technik. Jedynie Jinchuuriki może ich kogoś nauczyć, ale w dwukrotnie zwiększonym czasie nauki (np. czas nauki: 3h to ktoś inny 6h).


Nekomata - demon dwu-ogoniasty

Demon zmarłych. Potrafi kontrolować dusze nieżywych, a także różne bestie. Doskonale zna techniki ognia (katonu)



Plusy:
+ możliwość kontroli nad zmarłymi i tworzenie technik związanymi z tym
+ Jinchuuriki uczy się technik Katonu dwa razy krócej (np. czas nauki: 2h, Jinchuuriki 1h)
+ potrafi przywołać więcej niż jednego bossa
Minusy:
- mroczne zaświaty towarzyszą Jinchuuriki przez całe życie
- poszukiwany przez Akatsuki i inne organizacje przestępcze

Wymagane:
# Nekomata musi pochodzić z Wioski Chmury (Kumo-Gakure)
# co się wiąże z powyższym punktem być w klanie Uchiha bądź "Ranmaru"
# mieć żywioł chakry: Katon



Isonade - demon trzy-ogoniasty

Isonade to podwodny demon, który prowadzi życie wraz z rybą Samehada. Ta dostarcza mu ogromnych pokładów chakry. Isonade potrafi rozpętać sztorm, gdy wychodzi z wody, by nabrać powietrza.



Plusy:
+ możliwość opanowania technik Suitonu dwa razy szybciej (np. czas nauki: 2h, Jinchuurkiki 1h)
+ ogromne pokłady chakry, tworzy nowe techniki pół darmo (płaci 50% ceny)
+ potrafi rozpętać sztorm
Minusy:
- Jinchuuriki nie potrafi walczyć na terenach pustynnych
- poszukiwany przez Akatsuki i inne organizacje przestępcze

Wymagane:
# Isonade musi pochodzić z Wioski Mgły (Kiri-Gakure)
# co się wiąże z powyższym punktem być w klanie "Kisame", "Haku", "Ranmaru", Origato lub Senjuu
# mieć żywioł chakry: Suiton



Sokou- demon cztero-ogoniasty

Pół-kogut, pół-wąż, potrafiący posługiwać się jadami i truciznami. W tym tempie zostanie medic-nin to tylko kwestia czasu.



Plusy:
+ posługiwanie się jadami i truciznami
+ Jinchuuriki zasypiając może tak głośno chrapać, by doprowadzić wulkan do erupcji
+ potrafi niszczyć wszystko naokoło, będąc w środowisku przyrodniczym wszystko wokół niego więdnie etc.
Minusy:
- nie może przebywać we warunkach przyrodniczych
- nie może wykorzystywać technik ziemnych (dotonu) i drzewnych (mokuton)
- poszukiwany przez Akatsuki i inne organizacje przestępcze

Wymagane:
# musi być we Wiosce Kamiania (Iwa-Gakure)
# być w jednym z klanów Iwa, ale nie w klanie "Zetsu"
# może mieć wybraną naturę chakry, oprócz Dotonu i Mokutonu



Hokou - demon pięcio-ogoniasty

Hokou to pies o białej sierści z pięcioma ogonami - każdy ogon jest odpowiedzialny za inną naturę chakry (5 podstawowych). Jinchuuriki by móc używać wszystkich 5 ogonów musi opanować wszystkie natury chakry, co udać się może tylko komuś kto posiada tego Bijuu. Jest także mistrzem iluzji (GenJutsu)



Plusy:
+ możliwość opanowania wszystkich 5 podstawowych żywiołów
+ uczenie się GenJutsu 2 razy szybciej
Minusy:
- poszukiwany przez Akatsuki i inne organizacje przestępcze

Wymagane:
# Hokou musi pochodzić z Wioski Kamiania (Iwa-Gakure)
# co się wiąże z powyższym punktem być w klanie Aburame, "Deidary", Jashin lub "Zetsu"
# mieć wybrany żywioł chakry



Raiju - demon sześcio-ogoniasty

Demon posiada władzę nad elektrycznością i ogniem. Jest niebezpieczny tylko w trakcie burzy. Potrafi latać w postaci wyładowań elektrycznych.



Plusy:
+ całkowita kontrola nad Raitonem (żywiołem błyskawicy, elektrycznością)
+ możliwość latania (pod postacią elektrycznej kuli)
+ szybsza możliwość opanowania technik ognia (Katonu)
Minusy:
- całą moc może uwolnić tylko podczas burzy
- poszukiwany przez Akatsuki i inne organizacje przestępcze

Wymagane:
# Raiju może pochodzić z dowolnej wioski
# jednak nie może być w klanach, mających za naturę chakry Doton, Suiton, Fuuton, Mokuton i Hyouton
# musi mieć żywioł chakry: Raiton
# technik żywiołu ognia uczy się 75% krócej (np. czas nauki: 2h, Jinchuuriki 30min - 0,5h)



Kaku - demon siedmio-ogoniasty

Demon specjalizujący się w technikach ziemnych (Doton), w transformacjach (Henge) i pracy z gliną.



Plusy:
+ nauka technik Dotonu dwa razy krótsza (np. czas nauki: 2h, Jinchuuriki 1h)
+ możliwość nauki klanu "Deidary", nawet do niego nie należąc
+ nie trzeba się uczyć technik przemiany (Henge), Jinchuuriki od razu je sobie wpisuje)
Minusy:
- jest najmniejszym demonem
- musi żyć pod ziemią
- poszukiwany przez Akatsuki i inne organizacje przestępcze

Wymagane:
# Kaku musi pochodzić z Wioski Kamienia (Iwa-Gakure)
# co się wiąże z powyższym punktem być w klanie "Deidary", Aburame, Jashin bądź "Zetsu"
# mieć żywioł chakry: Doton



Hachibi - demon ośmio-ogoniasty

Demon-wół, który ma ogromne rozmiary i wielką siłę. Jego skóra jest tak twarda, że mogą ją przebić jedynie techniki rangi S.


*fotografia domysłów fanów; naprawdę Hachibi przedstawia się jako monstrualny wół

Plusy:
+ 50 siła
+ 25 wytrzymałość
+ ogromne rozmiary
Minusy:
- trudność kontrolowania tak potężnej masy ciała, Hachibi nie może mieć więcej niż 75/100 pkt. szybkości, nawet ucząc się wielu technik
- poszukiwany przez Akatsuki i inne organizacje przestępcze

Wymagane:
# Hachibi musi pochodzić z Wioski Chmury (Kumo-Gakure)
# co się wiąże z powyższym punktem być w klanie Uchiha bądź "Ranmaru"
# może mieć dowolny żywioł chakry



Kyuubi - demon dziewięcio-ogoniasty

Zdecydowanie dominujący wśród demonów ogoniastych, posiadający ogromne pokłady chakry i siły. Jednym machnięciem ogonów jest w stanie zniszczyć cały krajobraz.



Plusy:
+ 40 wytrzymałość
+ 50 siła
+ ogromne pokłady chakry, Jinchuuriki tworzy techniki płacąc przy tym 50% prawowitej ceny chakry
Minusy:
- Jinchuuriki czasem nie panuje nad chakrą Lisa, która niszczy jego organizm
- poszukiwany przez Akatsuki i inne organizacje przestępcze

Wymagane:
# Kyuubi musi pochodzić z Wioski Liścia (Konoha-Gakure)
# co się wiąże z powyższym punktem być w klanie Akimichi, Izunuka, Yamanaka bądź Nara
# mieć żywioł chakry: Katon lub Fuuton


Jeżeli ktoś ma zamiar popłakać się jak zginie w grze to niech lepiej nie bierze demona, bo Akatsuki mu nie odpuści 

By poprosić o Jinchuuriki napisz do: Yondaime Namikaze lub Sabaku no Gaara.

Nosiciele forumowi/demony zajęte:
# Shukaku - Sabaku no Gaaara
# Kyuubi - Yondaime Namikaze


Nick: Yondaime Namikaze
Imię i nazwisko:Yondaime Namikaze
Płeć: Mężczyzna
Wiek:20 lat
Ranga:Kage
Wioska: Konoha-Gakure
Natura chakry:Katon,Donton,Suiton,Raiton,Fuuton.
Klan:Namikaze
Team:Team 1
Wygląd: Moje włosy są koloru blond.Noszę biały płaszcz pod ,kórym noszę zieloną bluzę z czarnymi ramionami.Moje spodnie są koloru czarnego.
Wzrost:190cm
Waga: 60kg
Osobowość: Jetsem spokojny ale zawszę dążę do celu.
Historia:Jetsem największym i najlepszym z Hokage. W wieku 14 lat byłem już A.N.B.U.Jetsem najlepszym ninja na świecie.
Misje:
D:37
C:60
B:45
A:30
S:20
Cechy:
Siła:10000000000000000000000000
Szybkość:1000000000000000000000000000000000
Zręczność:100000000000000000000000000000000000
Celność:1000000000000000000000000000000000000000000000
Kondycja:10000000000000000000000000000000000000000000000000
Wytrzymałość:10000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Zmysły:10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Psychika:10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Kontrola chakry:1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Jutsu:Wszystkie.
Zmysły:
Zmysł Wzroku: 10 poziom
Zmysł Słuchu: 10 poziom
Zmysł Węchu: 10 poziom
Zmysł Smaku: 10 poziom
Zmysł Dotyku: 10 poziom
Zmysł Chakry: 10 poziom
Ekwipunek:
-30kunai
-40 shuriken
-4łańcuchy
-25wybuchających lotek
-1katana
-1miecz shiro
-10 Makibishi
Pieniądze:1062389229230yen
Demon:Dziewięcio-ogoniasty Kyuubi

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mojeosiedle.pun.pl www.kidsfree.pun.pl www.cssnofear.pun.pl www.antywszystko.pun.pl www.pbfy.pun.pl